Value Media i SalesTube z kampanią dla marki OYAKATA na trzech rynkach

Wystartowała kampania świadomościowa japońskich dań i zup instant marki OYAKATA. Działania prowadzone są w Niemczech, Rosji i we Włoszech. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube.
O autorze
0 min czytania 2021-03-11

Linia produktów OYAKATA obejmuje japońskie dania typu Yakisoba (Klasyczny, Kurczak Teriyaki, Wołowina smak wasabi, Curry) oraz zupy Ramen (Miso, Kurczak, Sos sojowy, Wieprzowina).

Działania promocyjne realizowane przez Value Media i SalesTube obejmują emisję spotów „OYAKATA. SMAK JAPONII O YA!” na YouTube i w mediach społecznościowych (Facebook, TikTok i vKontakte), a także rich media na mobile. Kampania wystartowała w pierwszych dniach marca i jest realizowana na 3 rynkach: niemieckim, włoskim i rosyjskim.

OYAKATA to marka firmy Ajinomoto Poland stanowiąca część japońskiej korporacji Ajinomoto Group. OYAKATA to oryginalne dania i zupy inspirowane kulturą i kuchnią Kraju Kwitnącej Wiśni, łączące w sobie tradycję i nowoczesność. Marka OYAKATA rozszerzyła w lutym’21 ofertę o dania inspirowane kuchnią azjatycką: Pad Thai Chicken, Korean Barbecue.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj