Kampania wspierana będzie działaniami z influencerami, którzy na swoich kanałach przygotowywać będą wielkanocne wypieki z produktami z Piątnicy. Zaplanowano także atrakcyjny konkurs dla konsumentów.
Wszystko, co najlepsze z Piątnicy – no bo skąd!
Zobacz również
Piątnica w kampanii wielkanocnej podkreśla walory swoich produktów – naturalny smak oraz niezawodność, wynikającą z najwyższej jakości składników. Są to cechy, które sprawiają, że Piątnica cieszy się dużym zaufaniem i jest marką nr 1 na święta – niezastąpioną w każdym domu, cenioną przez konsumentów i doskonale rotującą na sklepowej półce.
Wielkanocna kampania promocyjna
W ramach przedświątecznej kampanii reklamowej Piątnicy prowadzone będą działania w digitalu, w tym na YouTubie i w social mediach. Kampanii wizerunkowej towarzyszyć będą działania prosprzedażowe w e-gazetkach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Planowane działania na profilach popularnych influencerów oraz konkurs konsumencki stanowić będą atrakcyjne uzupełnienie komunikacji, wzmacniając wizerunek marki Piątnica jako niezastąpionej podczas świątecznych przygotowań w każdym domu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację odpowiada agencja Plej, kampanię digitalową realizuje Starcom.