Nowy kanał „W łóżku. Rozmowy dopasowane” (YouTube) jest skierowany do dorosłych widzów. Jego celem jest stworzenie bezpiecznej i swobodnej przestrzeni do rozmów o seksie i związkach. W każdym z odcinków prowadząca – psychoseksuolog Beata Bianca Kotoro – będzie na podstawie swoich doświadczeń zawodowych udzielała widzom wskazówek, które pomogą im czerpać z seksu większą przyjemność i poprawić relacje w związkach.
– Jako marka Durex nieustannie dążymy do tego, aby wszyscy mogli cieszyć się przyjemnym i bezpiecznym seksem. Często nie zdajemy sobie sprawy jak wiele korzyści dla naszego zdrowia psychicznego i fizycznego ma satysfakcjonujące życie seksualne. Kluczem do szczęścia jest rozmowa na temat seksu, potrzeb i pragnień. Liczymy na to, że ten kanał zainspiruje Polaków do zmian na lepsze – powiedziała Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, senior brand manager Durex.
Zobacz również
Jak donoszą badania opracowane na zlecenie marki Durex aż 59% Polaków* deklaruje niezadowolenie ze swojego życia seksualnego. W 20 z zaplanowanych odcinków zostaną więc poruszone kwestie takie jak: budowanie swojej świadomości seksualnej, rutyna w związku, brak ochoty na seks czy nawet temat zdrady. Zwieńczeniem projektu będzie publikacja 6 podcastów.
Na kanale wystąpią znani i lubiani goście między innymi: 7 metrów nad ziemią, Anna Szlęzak, Nishka Tur czy Rafał Masny, którzy wcielą się w rolę komentatorów treści zawartych w danym odcinku na podstawie własnych obserwacji i doświadczeń.
– Zainspirowani sukcesem kanału dedykowanego młodym widzom „Jak TO robić?”, uruchomionego we współpracy z marką Durex, który od początku emisji osiągnął aż 34 906 382 wyświetleń, zdecydowaliśmy się na kolejny krok i stworzyliśmy kanał skierowany do dorosłych. W tym przypadku dla rozszerzenia dystrybucji zaproponowaliśmy partnerstwo Onet – powiedziała, Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. sprzedaży i realizacji komercyjnej w Abstra.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jak zapowiadają twórcy kanału – emisja „W łóżku. Rozmowy dopasowane” będzie odbywała się dwa razy w miesiącu. W ramach prowadzonych działań – na Onecie pojawi się 6 odcinków video, sekcja specjalna oraz wsparcie mediowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację, produkcji, strategię promocji i dystrybucji online odpowiada Abstra.