Ponad 7 milionów złotych dla pracowników na Wielkanoc – Lidl Polska dziękuje za zaangażowanie

Z okazji Wielkanocy, oraz aby nagrodzić zaangażowanie pracowników w trakcie wymagającego okresu, Lidl Polska przekazał pracownikom bony świąteczne w kwocie do 300 zł. Łączny koszt premii wielkanocnych dla wszystkich pracowników to ponad 7 mln PLN.
O autorze
2 min czytania 2021-03-12

Obecny czas jest niezwykle wymagający dla pracowników handlu. Dzięki ich zaangażowaniu sklepy Lidl Polska mogą być nieprzerwanie otwarte dla odwiedzających i spełniać swoją podstawową misję, którą jest dostarczanie żywności społeczeństwu. Aby docenić zaangażowanie zespołu w pracę w warunkach pandemii, Lidl Polska przekazał pracownikom wielkanocne bony świąteczne w kwocie do 300 zł. Premię otrzymał każdy pracownik zatrudniony na umowę o pracę, bez względu na zajmowane stanowisko. Łączny koszt premii wielkanocnych dla wszystkich pracowników sieci to ponad 7 mln złotych. To nie pierwszy raz, kiedy Lidl nagradza pracowników dodatkową premią. Przed ostatnimi świętami Bożego Narodzenia sieć Lidl Polska przekazała swoim pracownikom bony świąteczne o łącznej wartości kilkunastu milionów złotych.

– Zespół Lidl Polska tworzy blisko 24 000 pracowników, doceniam pracę każdego z nich. To dzięki codziennemu zaangażowaniu naszego zespołu możemy zapewnić klientom dostęp do produktów spożywczych. Doceniając pracę w tym pełnym wyzwań okresie, zdecydowaliśmy się przekazać wielkanocne bony świąteczne. Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę wszystkim pracownikom oraz klientom dużo zdrowia oraz spokoju – podkreśla Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska.

Wyższe pensje pracowników

W marcu br. Lidl Polska po raz kolejny podniósł pensje pracowników struktur sprzedaży. Obecnie pracownicy sklepów zarabiają od 3 550 zł brutto do 4 350 zł brutto na początku zatrudnienia. Już po roku pracy pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu – 3 650 zł brutto do 4 550 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 3 900 zł brutto do 4 800 zł brutto. Poziom wynagrodzenia różni się w zależności od lokalizacji sklepu oraz związanych z nią kosztów życia. Pomimo wysokich kosztów oraz licznych wyzwań związanych z prowadzeniem działalności handlowej w dobie pandemii Zarząd firmy postanowił uhonorować także wkład i zaangażowanie wszystkich pracowników firmy. Każda osoba o minimum półrocznym stażu pracy otrzymała jednorazową nagrodę roczną w wysokości od 50% do 100% wartości wynagrodzenia. Na same podwyżki oraz nagrody roczne firma wyda w 2021 r. ponad 120 mln zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Benefity dla pracowników

Oprócz ponadprzeciętnej w branży wysokości wynagrodzenia Lidl oferuje swoim pracownikom pozapłacowe benefity m.in. takie jak ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną Medicover czy kartę Multisport. Ponadto, w tak trudnym jak obecnie okresie, Lidl Polska nieustannie podejmuje nowe działania, aby zapewnić blisko 24 000 pracowników bezpieczeństwo i ochronę ich zdrowia. Z myślą o dobrym samopoczuciu swoich pracowników, Lidl uruchomił Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego oferuje im i ich rodzinom bezpłatną oraz anonimową pomoc prawników, psychologów i doradców finansowych. Porady udzielane są bezpłatnie, codziennie, przez całą dobę oraz w poufności. Lidl Polska każdego dnia dba o bezpieczeństwo swoich pracowników, którzy zostali wyposażeni w maski. Stanowiska kasowe cały czas pozostają odgrodzone szybą ochronną wykonaną z plexi. Pracownicy wszystkich sklepów oraz biur mają ciągły dostęp do środków dezynfekujących. Sieć posiada także specjalnie dedykowaną infolinię do lekarza internisty. W sklepach oraz stronie internetowej firma nieustannie przypomina wytyczne Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego dot. prawidłowego mycia rąk oraz stosowania zasad ochrony podczas kichania czy kaszlu. Ponadto Lidl Polska otrzymał Certyfikat Bezpiecznej Firmy, który jest potwierdzony przez współpracujący ze Szpitalem św. Wojciecha zespół ekspertów z dziedziny epidemiologii. Przeprowadzony audyt potwierdził, że procedury Lidl Polska oraz działania anty-COVID19, są zgodne z wiedzą medyczną, rekomendacjami i wytycznymi WHO, GIS oraz Ministerstwa Zdrowia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się