Siła marki, atrakcyjny i przejrzysty layout, rozbudowane funkcjonalności, prosty i praktyczny sposób zarządzania kontem użytkownika – to główne atuty wchodzącej na rynek platformy ogłoszeniowej.
W pierwszej fazie serwis Dobre.pl zaprezentuje dwa podstawowe działy: Dobre Rzeczy i Dobre Firmy, gdzie dodawanie ofert będzie całkowicie bezpłatne zarówno dla użytkowników indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Na pierwszy 1000 użytkowników, którzy zarejestrują się w serwisie i dodadzą swoje ogłoszenia będą czekały promocje powitalne- bezpłatne pakiety promocyjne, umożliwiające wyróżnienie ogłoszeń na stronie wyników wyszukiwania. Najciekawsze, najlepiej dopracowane przez użytkowników ogłoszenia zostaną zaprezentowane również na stronie głównej.
Zobacz również
-
Black Friday 2024: narzędzia AI, content, e-mail i SEO w promocyjnych cenach, czyli oferty dla marketerów i e-commerce [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [19.11-25.11.24]: badanie NM i K+Research o ESG, Jaguar z nowym logo, McDonald’s jako interaktywna kolorowanka
-
#PolecajkiNM cz. 30: #PolskaCodzienność, Quo Vadis E-commerce 2024, wystawa AdWomen
„Serwis dobre.pl wprowadza na rynek e-commerce nowe rozwiązania i nową jakość. Z jednej strony wypełnia lukę w ofercie istniejących serwisów ogłoszeniowych, a z drugiej proponuje rozwiązania komplementarne do obecnych na rynku porównywarek cen i serwisów aukcyjnych. Zarówno klienci indywidualni jak i przedsiębiorcy będą mogli bezpłatnie zamieszczać ogłoszenia oferowanych towarów w dziale Dobre Rzeczy a podmioty gospodarcze będą mogły prezentować i promować swoje firmy i marki w dziale Dobre Firmy. Takie połączenie będzie działać znacznie skuteczniej, dając przy tym większe możliwość dotarcia do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Serwis Dobre.pl to nowa i nowoczesna platforma dopełniająca rynek e-commerce w Polsce” – mówi prezes Dobre Media i pomysłodawca serwisu dobre.pl, Sławomir Danilczuk.
W najbliższym czasie spółka planuje uruchomienie kolejnych sekcji serwisu Dobre.pl oraz innowacyjnych funkcjonalności w działach Dobre Rzeczy i Dobre Firmy.
#PolecajkiNM cz. 30: #PolskaCodzienność, Quo Vadis E-commerce 2024, wystawa AdWomen