Sprandi przepuszcza estetykę lat 90. przez filtr minimalizmu. Ten efekt buduje białe bezhoryzontalne tło kampanii, oszczędność kolorów w kolekcji butów i w stylizacjach. W kampanii, w gestach modeli jest też dużo humoru i luzu, a kluczowe elementy scenograficzne są zbiorem luźnych skojarzeń z 90sami, co razem daje świeżą, bezpretensjonalną kombinację i wyznacza nowy kierunek marki.
Sport, pastelowa kolorystyka i styl retro – na te tendencje marka Sprandi stawia w damskiej części nowej kolekcji. Nowe modele wygodnych butów Retro Sneaker czy Lifestyle Runner zestawiono w kampanii ze sportowymi kompletami w kolorystyce retro, ale też z dżinsowymi kurtkami i luźnymi bluzami w oversize’owych proporcjach. Stylizacje te udowadniają, że buty Sprandi mogą być noszone w niezobowiązujący sposób przez cały dzień.
Zobacz również
W męskiej części kolekcji również znalazły się modele, które ciepło wspominamy z lat 90. – białe, inspirowane gwiazdami koszykówki minimalistyczne sneakersy Lifestyle Runner czy sznurowane, zdobione elementami z zamszu tenisówki Retro Runner z perforacjami na wierzchu toeboxu. Pasują one do vintage’owych ubrań inspirowanych dekadą, takich jak bluzy z polaru czy szerokie, sprane dżinsy, czy kurtki ze sztruksu. Skinieniem w stronę polskiego stylu lat 90. są utrzymane w estetyce retro klapki, które w kampanii zestawiono z grubymi, sportowymi skarpetami i dresowymi spodniami, a także nylonowe nerki z wyraźnym logo Sprandi.
Buty Sprandi idealnie pasują także do sportowej odzieży marki – bluz, T-shirtów i spodni dresowych, które świetnie prezentują się na modelkach i modelach biorących udział w kampanii.
Więcej materiałów o nowej kampanii Sprandi znajdziecie w Klubie CCC, gdzie można zobaczyć ekskluzywne nagrania z sesji oraz krótkie rozmowy z modelkami i modelami.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kolekcja Sprandi dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing