Do zadań Narhizy Kim będzie należeć budowanie i rozwijanie sieci społecznościowych oraz zarządzanie kampaniami mediowymi marek Geberit i Koło.
Narhiza Kim swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała jako specjalista ds. marketingu w branży finansowej, następnie account manager w agencji reklamowej. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Społecznej Akademii Nauk oraz socjologii i nowych mediów na Collegium Civitas.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Narhiza Kim przejęła zadania Marty Ostojskiej, która po kilkuletniej pracy w Geberit kontynuuję swoją karierę zawodową poza strukturami firmy.