TikTok for Business ogłosił nominowanych w ramach „Make TikToks contest”. Konkurs skierowany był do pracowników branży marketingowej, a do wygrania są trzy atrakcyjne nagrody, każda o wartości 60 000 złotych. Zwycięzców poznamy już 17 marca o godz. 19:00 – podczas uroczystej gali. Wydarzenie odbędzie się w formie online. By wziąć w nim udział wystarczy zalogować się na stronie maketiktokscontest.pl.
– „Make TikToks contest” to nasz pierwszy konkurs dla branży marketingowej w Polsce. Tym bardziej niezwykle mnie cieszy, że otrzymaliśmy tak wiele inspirujących, spójnych z DNA TikToka zgłoszeń. Widzimy, że platforma zachęca do tworzenia kreatywnych treści nie tylko użytkowników TikToka, lecz także marki, które coraz lepiej rozumieją naszą platformę i chcą zaprezentować się w zupełnie inny sposób, docierając tym samym do nowej grupy odbiorców – mówi Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Zobacz również
Gala Make TikToks Awards Poland to pierwsze tego typu wydarzenie TikToka – jego akcja odbywać się będzie na wirtualnej, neonowej scenie. Podczas gali Klaudia Halejcio – polska aktorka i znana TikTokerka, podzieli się swoimi tajnikami tworzenia angażującego contentu na platformie, natomiast Michał Sadowski opowie o nominowanych pracach konkursowych i tym, czym Jury kierowało się przy wyborze zwycięzców.
– Na naszą galę finałową zapraszamy wszystkich, ponieważ będzie to zupełnie wyjątkowe wydarzenie, na którym nie tylko poznamy trzech zwycięzców, ale również będzie to czas pełen inspiracji i rozrywki – dodaje Sylwia Chada.
Galę konkursową urozmaicą gościnne występy znanych polskich artystów – Krzysztofa Zalewskiego oraz Moniki Brodki, natomiast wydarzenie poprowadzi Hubert Urbański. Partnerstwo muzyczne wydarzenia objęła polska wytwórnia płytowa i agencja koncertowa Kayax.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Lista nominowanych w „Make TikToks Contest”:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Kategoria TikTok? To głupie?: Lidl, Krowarzywa, Mam prawo wiedzieć (Stowarzyszenie 61)
- Kategoria TikTok? To chwilowa moda?: Kolejkowo, Wrocławskie Zoo, Plantwear
- Kategoria TikTok to nie dla mojej marki?: Husqvarna Poland, Toma, Würth Polska,
Nominowane prace zostaną zaprezentowane podczas Gali finałowej.
Konkurs cieszył się ogromną popularnością. Nadesłano prawie 100 prac, od największych polskich marek i lokalnych firm m. in. Red Bull, Burger King, Miasto Łódź, Fiskas/Kasia, Tabletowo, JIFFY JOY FEST, Pasibus.
Więcej informacji o konkursie wraz z jego Regulaminem znajduje się na stronie maketiktokscontest.pl. Najlepsze prace zostaną również opublikowane w kanałach social media TikTok for Business: LinkedIn oraz Facebook.