Andrzej Charyta objął stanowisko communications managera w Dziale Mediów agencji ONE House. Będzie zarządzał jednym z zespołów Integrated i odpowiadać za koordynację prac oraz przygotowanie strategii mediowych dla klientów ONE House. Powiększenie zespołu mediowego agencji o kolejnego doświadczonego managera związane jest z dynamicznym wzrostem w 2020 r. w którym przychody agencji wzrosły o 55,3%.
Charyta z branżą mediów jest związany od 14 lat. Karierę rozpoczął w agencji Wavemaker, gdzie jako senior media planner buyer był odpowiedzialny głównie za koordynację kampanii offline. Od roku 2016 pracował w domu mediowym Universal McCann na stanowisku communiation managera, gdzie odpowiadał za kontrakty i audyt TV w Polsce, jak również za koordynacje i rekomendacje dla 7 rynków Europy Środkowo-Wschodniej. W swojej dotychczasowej karierze realizował projekty dla szerokiego grona klientów, m.in.: Hortex, Nestle, Orange, Nivea, Wawel, Johnson&Johnson, Mattel, Compeed i ETi Polska.