W marcu marka Herbapol zaprezentowała pierwszą odsłonę swojej nowej platformy komunikacyjnej. W ramach kampanii „Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” zrealizowano cztery spoty reklamowe dla czterech kluczowych kategorii produktowych, w których rodziny Wiśniewskich, Malinowskich, Leśniewskich oraz Ziółkowskich spędzają wspólne chwile z produktami marki.
Herbapol od wielu lat cieszy się niesłabnącą sympatią oraz uznaniem konsumentów, dla których marka jest synonimem nie tylko intensywnego smaku i aromatu płynącego z natury, ale także wysokiej jakości produktów dostępnych w przystępnej cenie.
Zobacz również
– DNA marki Herbapol to inspirowanie się naturą, bogaty smak oraz historia i tradycja, które sprawiają, że konsumenci od kilku pokoleń wybierają nasze produkty. To niewątpliwie mocne strony marki, wyróżniające nas na tle konkurencji. Nowa platforma komunikacyjna przypomina odbiorcom o tym, co stanowi o wyjątkowości produktów marki – smaku, wybieraniu polskich, lokalnych odmian owoców oraz przyjemności płynącej ze spożywania wyrobów z logo Herbapol. Jednocześnie zwracamy uwagę konsumentów na to, że w tak dużym portfolio jakie oferujemy, każdy członek rodziny znajdzie produkt, który może mu towarzyszyć niezależnie od pory dnia. Herbapol. I dzień smakuje lepiej! to odświeżenie i unowocześnienie naszego wizerunku oparte na koncepcie zaproszenia widza do domów czterech rodzin o typowo polskich nazwiskach, które nawiązują do kategorii produktów pokazanych w poszczególnych spotach. W ten sposób pokazujemy, że produkty marki Herbapol to element codzienności wielu z nas, który doceniają i dorośli, i dzieci – mówi Maria Gulczyńska, zastępca dyrektor marketingu w firmie „Herbapol-Lublin” S.A.
Jako pierwszy w ramach kampanii jest emitowany spot ukazujący rodzinę Wiśniewskich, którzy uwielbiają dżemy Herbapol i zamkniętą w nich wiśnię nadwiślankę, polskie truskawki oraz jabłka z mazowieckich sadów. Perypetie kolejnych rodzin – wielbicieli herbatek owocowych, syropów owocowych i herbatek ziołowych – ukażą się wkrótce, zarówno w TV jak i na platformach VoD.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Change Serviceplan. Realizację spotów firma powierzyła domu produkcyjnemu Watchout Studio. Media do kampanii telewizyjnej zakupił dom mediowy MediaCom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing