Weź udział w badaniu CMO Survey 2021

Zapraszamy do udziału w drugiej polskiej edycji badania Deloitte CMO Survey. Jest to badanie opinii dyrektorów marketingu, na temat oceny ich obecnej oraz przyszłej roli w strukturach firm, a także wpływy technologii na rozwój biznesu. Autorem badania jest Deloitte Digital Polska.
O autorze
1 min czytania 2021-03-24

Ankietę możesz wypełnić tutaj >>>

Deloitte na świecie od ponad 6 lat realizuje Program dedykowany Dyrektorom Marketingu / CMO oferujący liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów oraz wiedzę i usługi zaprojektowane dla CMO i ich organizacji. Jedną z inicjatyw programu jest badanie dyrektorów marketingu, które już drugi raz będzie przeprowadzone w Polsce. Jesteśmy świadkami, jak rzeczywistość biznesowa gwałtownie się zmienia. Marketerzy oraz marki na przestrzeni ostatniego roku musiały zweryfikować priorytety budżetowe jak i kierunki rozwoju. Najbardziej widoczne są zmiany technologiczne, jednak technologia zaledwie zwiastuje całą lawinę transformacji, którą przeszły oraz przejdą w najbliższych latach wszystkie przedsiębiorstwa. Te zmiany zrewolucjonizują relacje marek z konsumentami i w znakomitej większości dotyczą całkowicie, lub częściowo obszaru marketingu. W wyniku tego zmienia się także rola dyrektorów marketingu, którzy muszą się dostosować do nowych potrzeb i oczekiwań rynku, ale także własnych organizacji. Zauważono to w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, gdzie w ramach konkursu Effie Awards powstała nowa kategoria – Marketing & Business Solutions (MBS), która docenia myślenie strategiczne oraz egzekucję strategii osadzonej w szerokim kontekście biznesowym. Utworzono także program MBS by Effie, podczas którego praktycy marketingu dowiadują się co i jak marketer powinien robić, żeby być efektywnym w biznesie.

Czym wyróżnia się badanie Deloitte?

  • Deloitte cyklicznie prowadzi badanie opinii dyrektorów marketingu na wielu rynkach świata.
  • Jest to okazja, by podzielić się swoją perspektywą: jak zmieniają się oczekiwania organizacji oraz rynku wobec zadań stawianych przed CMO
  • Jest to aktywny wkład w kształtowanie i wyznaczanie branżowych trendów w Polsce

Deloitte zaprasza do udziału w tegorocznym badaniu oraz do podzielenia się niniejszym zaproszeniem z kolegami na stanowiskach zarządczych. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 15 minut.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uczestnicy badania otrzymają:

  • Raport porównujący Państwa odpowiedzi z wynikami wszystkich uczestników i uczestników z Państwa branży
  • Pierwszeństwo w dotarciu do raportu, opartego na wynikach badań, które pomogli Państwo współtworzyć
  • Zaproszenie do webinaru analizującego wnioski
  • Możliwość udziału w działaniach komunikacyjnych związanych z publikacją raportu w Polsce (cytowanie w ramach działań PR prowadzonych wokół raportu – za Państwa zgodą)
  • 5% zniżki na szkolenie otwarte oferowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Państwa odpowiedzi pozostaną całkowicie poufne i w żaden sposób nie będą bezpośrednio powiązane z Państwem ani z Państwa organizacją bez zgody.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ankietę możesz wypełnić tutaj >>>

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się