Ankietę możesz wypełnić tutaj >>>
Deloitte na świecie od ponad 6 lat realizuje Program dedykowany Dyrektorom Marketingu / CMO oferujący liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów oraz wiedzę i usługi zaprojektowane dla CMO i ich organizacji. Jedną z inicjatyw programu jest badanie dyrektorów marketingu, które już drugi raz będzie przeprowadzone w Polsce. Jesteśmy świadkami, jak rzeczywistość biznesowa gwałtownie się zmienia. Marketerzy oraz marki na przestrzeni ostatniego roku musiały zweryfikować priorytety budżetowe jak i kierunki rozwoju. Najbardziej widoczne są zmiany technologiczne, jednak technologia zaledwie zwiastuje całą lawinę transformacji, którą przeszły oraz przejdą w najbliższych latach wszystkie przedsiębiorstwa. Te zmiany zrewolucjonizują relacje marek z konsumentami i w znakomitej większości dotyczą całkowicie, lub częściowo obszaru marketingu. W wyniku tego zmienia się także rola dyrektorów marketingu, którzy muszą się dostosować do nowych potrzeb i oczekiwań rynku, ale także własnych organizacji. Zauważono to w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, gdzie w ramach konkursu Effie Awards powstała nowa kategoria – Marketing & Business Solutions (MBS), która docenia myślenie strategiczne oraz egzekucję strategii osadzonej w szerokim kontekście biznesowym. Utworzono także program MBS by Effie, podczas którego praktycy marketingu dowiadują się co i jak marketer powinien robić, żeby być efektywnym w biznesie.
Zobacz również
Czym wyróżnia się badanie Deloitte?
- Deloitte cyklicznie prowadzi badanie opinii dyrektorów marketingu na wielu rynkach świata.
- Jest to okazja, by podzielić się swoją perspektywą: jak zmieniają się oczekiwania organizacji oraz rynku wobec zadań stawianych przed CMO
- Jest to aktywny wkład w kształtowanie i wyznaczanie branżowych trendów w Polsce
Deloitte zaprasza do udziału w tegorocznym badaniu oraz do podzielenia się niniejszym zaproszeniem z kolegami na stanowiskach zarządczych. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 15 minut.
Uczestnicy badania otrzymają:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Raport porównujący Państwa odpowiedzi z wynikami wszystkich uczestników i uczestników z Państwa branży
- Pierwszeństwo w dotarciu do raportu, opartego na wynikach badań, które pomogli Państwo współtworzyć
- Zaproszenie do webinaru analizującego wnioski
- Możliwość udziału w działaniach komunikacyjnych związanych z publikacją raportu w Polsce (cytowanie w ramach działań PR prowadzonych wokół raportu – za Państwa zgodą)
- 5% zniżki na szkolenie otwarte oferowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Państwa odpowiedzi pozostaną całkowicie poufne i w żaden sposób nie będą bezpośrednio powiązane z Państwem ani z Państwa organizacją bez zgody.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ankietę możesz wypełnić tutaj >>>