Sport łączy Polaków jak nic innego, zwłaszcza podczas wydarzeń najwyższej rangi. Już wkrótce przekonamy się o tym po raz kolejny – Polacy rozpoczynają właśnie eliminacje do Mistrzostw Świata w piłce nożnej i już w marcu zmierzą się z Węgrami, Andorą i Anglią. Latem natomiast czekają nas sportowe emocje związane z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2020. W tym wyjątkowym roku sportowców wspierać będzie wspólnie również dwóch legendarnych piłkarzy – Jerzy Dudek i Artur Boruc.
Jerzego Dudka nie trzeba chyba przedstawiać żadnemu miłośnikowi piłki nożnej. Jako jeden z trzech Polaków sięgnął po puchar Ligii Mistrzów, a jego słynny „taniec” w bramce do dziś wspominany jest przez kibiców. Artur Boruc to z kolei bramkarz mogący pochwalić się największą liczbą występów w historii reprezentacji Polski oraz grą w najmocniejszych ligach świata – angielskiej Premier League i włoskiej Serie A. Dzięki Planecie Warka spotkali się ponownie na planie spotu. Nagranie miało miejsce jeszcze w ubiegłym roku, przed wybuchem pandemii, ale dopiero teraz reklama została wyemitowana w telewizji.
Zobacz również
– W trakcie swojej kariery reprezentacyjnej rozegraliśmy łącznie 135 spotkań w Reprezentacji Polski. Wiemy, że czas wielkiego turnieju, w którym wystąpi nasza drużyna, jest wyjątkowym okresem nie tylko dla piłkarzy, ale również kibiców. Planeta Warka to miejsce zakochane w futbolu, a jej mieszkańcy umieją tworzyć piłkarską atmosferę. Dlatego w takim momencie nie mogło nas tam zabraknąć – przyznaje Boruc.
– Na co dzień dużo nas dzieli – mamy różne poglądy, spieramy się o gospodarkę czy historię, kibicujemy innym klubom, jednak fantastyczne jest to, że podczas meczów drużyny narodowej wszystkie te podziały schodzą na drugi plan. Nie ma „naszych” i „waszych” – wtedy wszyscy biało-czerwoni są nasi. I to właśnie przekazujemy w najnowszym spocie Warki – dodaje Jerzy Dudek.
Warka chce, aby wszyscy Polacy kibicowali biało-czerwonym. Wspólne wspieranie polskich sportowców mimo codziennych podziałów stało się osią najnowszego spotu promującego Warkę. Nową reklamę o idealnym męskim świecie, stworzoną z typowym dla marki humorem, można oglądać od 22 marca br. w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampanii Warki towarzyszy loteria promocyjna, która wystartuje już 1 kwietnia. W jej ramach do zdobycia jest 5 milionów nagród, w tym szaliki kibica. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić piwo Warka Jasne Pełne lub Warka Strong w opakowaniu promocyjnym z wizerunkiem Jerzego Dudka i Artura Boruca oraz sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o zwycięstwie. Wygrane szaliki kibiców, jak i piwo Warka Jasne Pełne, odbierać można w sklepach biorących udział w akcji promocyjnej. Lista punktów sprzedaży dostępna będzie od 1 kwietnia br. na stronie www.warka.com.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncepcję kreatywną i działania w internecie odpowiada 2012 Agency. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia HOPE. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, produkcją zajął się Opus Film, a postprodukcją – Rio de Post. Opakowania promocyjne z wizerunkami piłkarzy stworzyła agencja Global Shopper Marketing.