To już kolejne działania komunikacyjne marki, mające na celu dotarcie do społeczności polskich graczy. Dokładnie rok temu, w marcu 2020 roku, marka zadebiutowała na tym polu kampanią „Sharpening Your Style Since 1772”. Pierwsza kampania marki spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem fanów esportu i gamingu, a potwierdzeniem zrozumienia oczekiwań grupy docelowej była nagroda EFFIE w kategorii Uroda i Pielęgnacja. W tegorocznej kampanii marka postawiła na innowacyjne podejście i wykorzystanie kanałów, dzięki którym mogła wejść w interakcje z konsumentami w ich naturalnym środowisku oraz dostarczyć im prawdziwych emocji związanych z autentycznymi historiami bohaterów kampanii.
Głównym motywem kampanii są męskie relacje w życiu i na serwerze, a działania komunikacyjne bazują na autentycznych przyjaźniach bohaterów kampanii – Jarosława Pashy Jarząbkowskiego, Janusza Snaxa Pogorzelskiego oraz Pawła Innocenta Mocka.
Zobacz również
– Zeszłoroczne działania marki Wilkinson Sword zostały bardzo pozytywnie odebrane przez społeczność gamingowo-esportową. Cieszy nas fakt, że w tym roku, możemy współpracować z najlepszymi influencerami z tego środowiska. Stawiamy na autentyczny, wiarygodny przekaz. Za chłopakami stoi mnóstwo wspólnych doświadczeń i bardzo silne relacje, które wyostrzyły ich charaktery – i właśnie to chcemy podkreślać w komunikacji do naszych konsumentów – mówi Klaudyna Dzieniowska, junior customer marketing specialist z Edgewell Personal Care Poland.
Kampania prowadzona jest w kanałach social media influencerów i marki, w tym na platformie Twitch, gdzie bohaterowie i fani wzięli udział w pierwszym lifestylowym branded talkshow „Wilkinson Pack” na polskim Twitchu prowadzonym przez Filipa Testree Mątowskiego. Format talk show live to odważne podejście marki Wilkinson Sword, która postawiał na autentyczność i interakcje w czasie rzeczywistym z odbiorcami. Uzupełnieniem działań była sesja zdjęciowa poprzedzona warsztatami z golenia, w czasie których bohaterowie kampanii mogli nie tylko wyostrzyć swój styl, ale również uzyskać porady dotyczące golenia.
Koncepcję strategiczno-kreatywną przygotowała agencja marketingu esportowego Teamplay Agency, media zakupił Wavemaker Poland, za produkcję video i talkshow odpowiada firma Frenzy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing