IPG Mediabrands i TikTok łączą siły, aby zjednoczyć twórców i poprowadzić pierwszą w swoim rodzaju inicjatywę, której celem jest przeniesienie marek do centrum kultury. IPG Mediabrands i TikTok będą współtworzyć serię niestandardowych programów dla klientów IPG Mediabrands, pomagając im w budowaniu autentycznej obecności na TikToku poprzez współpracę ze społecznością twórców platformy.
Firmy wyselekcjonują wspólnie grupę innowacyjnych, tworzących zróżnicowane treści, twórców (Creator Collective), którzy będą udzielać praktycznych wskazówek klientom IPG Mediabrands, co sprawi, że tworzone przez marki treści będą powiązane kulturowo, inkluzywne i oddziałujące na społeczność TikToka. „Creator Camps”, kwartalna sesja, podczas której twórcy będą udzielać klientom IPG Mediabrands strategicznych porad i opiniować ich nadchodzące kampanie, będzie pierwszym programem z serii.
Zobacz również
Creator Collective stanowi główny filar trzyletniej, globalnej współpracy pomiędzy IPG Mediabrands i TikTokiem, która koncentruje się na zapewnieniu agencjom i klientom IPG Mediabrands dostępu do wiedzy i szkoleń dotyczących TikToka, możliwości wejścia na rynek, zasobów i najlepszych praktyk, a także możliwości prowadzenia badań i prób.
– Jestem niezwykle dumny mogąc ogłosić, że klienci IPG Mediabrands uzyskają teraz unikalny dostęp do ogromnych możliwości contentowych i rozrywkowych TikTok – powiedział Daryl Lee, global CEO, IPG Mediabrands.
– W miarę zmniejszania się zasięgu odbiorców w tradycyjnych formatach reklamowych, niezwykle ważne jest, aby budżety klientów zostały przeniesione na nowe sposoby łączenia się z odbiorcami. To partnerstwo dostarczy niesamowitej wartości naszym klientom i, co równie ważne, pomoże nam wszystkim poznać siłę tworzenia społeczności i treści na większą skalę – dodał Dani Benowitz, prezes IPG Mediabrands’ MAGNA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Na TikToku marki mają wyjątkową możliwość stania się twórcami i autorami opowieści poprzez słuchanie społeczności i przyjęcie podejścia „always-on” do swoich treści. Cieszymy się, że możemy współpracować z IPG Mediabrands i pomagać ich klientom wykorzystywać trendy, tworzyć stały strumień treści, które rezonują z naszą społecznością, a także korzystać z kreatywności i kultury, która sprawia, że TikTok jest tak niesamowitą platformą – powiedział Blake Chandlee, prezes Global Business Solutions, TikTok.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
TikTok i IPG Mediabrands zobowiązały się również do określenia nowych sposobów wspierania różnorodności, sprawiedliwości i integracji na platformie i poza nią. Obie firmy będą współpracować w celu opracowania innowacyjnych, kreatywnych strategii, które przyniosą korzyści organizacjom non-profit i podniosą rangę niedoreprezentowanych społeczności na platformie.