KFC „doda Ci skrzydeł”? Sieć pożycza slogany od innych marek

KFC „doda Ci skrzydeł”? Sieć pożycza slogany od innych marek
W ubiegłym roku KFC postanowiło tymczasowo odejść od swojego sloganu „It's Finger Lickin' Good” z uwagi na to, że zachęcanie do oblizywania palców po zjedzeniu kurczaka w obecnej sytuacji wydaje się być nie najlepszym pomysłem. W związku z tym sieć postanowiła pożyczyć hasła od innych marek.
O autorze
1 min czytania 2021-04-07

zdjęcie: twitter.com/KFC_UKI

Slogan „It’s Finger Lickin’ Good” od 64 lat był kultowym hasłem KFC na całym świecie. Jednak w związku z obecną sytuacją na świecie związaną z pandemią koronawirusa, oblizywanie palców po zjedzeniu po kurczaka raczej wydaje się być nie na miejscu. W efekcie marka postanowiła tymczasowo zaprzestać posługiwania się swoich charakterystycznym hasłem.

Teraz zaś KFC wpadło na pomysł, aby… pożyczyć slogany od innych popularnych marek. Akcję zapoczątkował oddział brandu w RPA, publikując na Twitterze grafikę z kubełkiem skrzydełek i hasłem „Gives you wings”, które zostało zaczerpnięte od RedBulla.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

KFC „pożyczyło” też slogany od takich marek, jak Castle Lager SA oraz Vodacom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcję podchwycił brytyjski oddział KFC, który stworzył billboard z kubełkiem skrzydełek i sloganem „Just do it!” – charakterystycznym dla marki Nike.

Za realizację odpowiada agencja Mother.

PS

Coca-Cola już od ponad 80 lat istnieje w Australii i produkuje tam swoje kultowe napoje. Z tej okazji marka postanowiła odwrócić swoje logo do góry nogami.

PS2

Brazylijski oddział sieci McDonald’s wpadł na nietypowy pomysł zwrócenia uwagi swoich klientów na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego w związku z pandemią koronawirusa – marka postanowiła tymczasowo rozdzielić dwa złote łuki w swoim logotypie.

PS3

Słoweński artysta Jure Tovrljan postanowił nieco przerobić słynne logotypy najpopularniejszych marek w taki sposób, by nawiązywały do obecnych czasów.