Dua Lipa ambasadorką nowej kampanii PUMA Mayze

Sportowa marka PUMA przedstawia najnowszą kampanię modelu Mayze, którego ambasadorką została globalna gwiazda muzyki pop, Dua Lipa. Buty te zostały stworzone dla tych, którzy lubią być w centrum zainteresowania, nie tylko na scenie.
O autorze
1 min czytania 2021-04-07

Na fotografiach autorstwa Mario Sorrenti, widzimy artystkę uchwyconą w sytuacji koncertowej. Dua pojawia się w odważnych stylizacjach, które odzwierciedlają jej styl sceniczny, jednocześnie podkreślając uniwersalność nowego modelu PUMA. 

– Mayze jest idealnie dopasowany, dzięki czemu sprawdza się zarówno na scenie, jak i poza nią. Jego stonowana kolorystyka i design sprawiają, że mogę połączyć go z dowolną stylizacją – mówi Dua.

Skórzana cholewka tego modelu to efekt połączenia klasycznych sylwetek PUMA. Na budowę podeszwy składają się takie elementy jak: wstawka TPU z logotypem na pięcie czy konstrukcja typu derby. 

Model Mayze został wyróżniony na platformie PUMA She Moves Us, która promuje swoje kobiece ambasadorki. W ramach She Moves Us PUMA docenia kobiety, które przyczyniły się do rozwoju kultury i sportu oraz inspirują inne kobiety na całym świecie. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mayze dostępne będą na PUMA.com, w sklepach PUMA i w wybranych sklepach partnerskich od 7 kwietnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing