Łukasz Jemioł zmienia identyfikację wizualną i planuje ekspansję na rynki zagraniczne

Marka Łukasz Jemioł odświeża swój wizerunek. W ramach akcji rebrandingowej zmienia logo marki. W najbliższym czasie projektant planuje także ekspansję na rynki zagraniczne.
O autorze
1 min czytania 2021-04-07

Rebranding jest podyktowany chęcią odświeżenia wizerunku. Nowa identyfikacja wizualna stawia na minimalizm i ujednolicenie całej komunikacji brandu w przestrzeni online i offline. Nowe logo akcentuje nowoczesność marki, nie zapominając o jej szlachetności i elegancji.

Zmiana w obrębie samego znaku obejmuje jego uproszczenie – z Łukasz Jemioł na JEMIOL. Duży wpływ na kształt nowego logo miały plany dotyczące intensyfikacji działań promocyjnych w całej Europie oraz ekspansji na inne rynki zagraniczne, między innymi Stany Zjednoczone. Dzięki nowej formule, nazwa brandu będzie łatwiejsza do wypowiedzenia wśród osób anglojęzycznych. Rozkwit działalności na nowych rynkach stawia nowe wyzwania, na które nowa identyfikacja w pełni odpowiada.

Kolekcje Łukasza Jemioła od zawsze wyróżniają się wysoką jakością i zachwycają naturalnymi materiałami. Wszystkie tkaniny są wybierane osobiście przez projektanta Łukasza Jemioła w najlepszych fabrykach we Włoszech, Francji czy Hiszpanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nieustająco na pierwszym miejscu stawiamy jakość. Jako marka JEMIOL chcemy być rozpoznawalni z produkcji w Polsce; od samego początku działalności szyjemy tylko i wyłącznie w polskich szwalniach. Do tworzenia kolekcji korzystamy z najwyższej jakości tkanin – wykorzystujemy len, jedwab, kaszmir czy wełnę – podkreśla projektant Łukasz Jemioł.

In Harmony with Nature

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sezon wiosna-lato 2021 jest przedsmakiem idei tożsamej ze stwierdzeniem „w zgodzie z naturą”. W kolekcji SS2021 znajdziemy model z linii PREMIUM wykonany z bawełny, pochodzącej z recyklingu – przykładem jest zachowany w angielskim stylu i ponadczasowy sweter Cambridge Recycled Cotton, który w 30% został wyprodukowany z przędzy ECOTEC. Proces ECOTEC jest przykładem gospodarki o obiegu zamkniętym: tworzy nową przędzę z recyklingu wycinków tekstylnych, odzieży i plastikowych butelek. Przędza powstająca w procesie ECOTEC jest ukłonem w stronę środowiska naturalnego. Bawełna z recyklingu w znaczący i wymierny sposób ogranicza negatywny wpływ procesów produkcyjnych na środowisko naturalne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Zmieniamy się z czarno-białych na naturalnie beżowych. Chcemy być bliżej środowiska naturalnego. Fundamentalne wartości, takie jak design, pozostają bez zmian. Planujemy wdrażać coraz więcej ekologicznych rozwiązań, między innymi zwiększając użycie tkanin pochodzących z recyklingu – podkreśla Oliwia Uszakiewicz-Radtke, marketing manager.