Jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli nas słuchać i przekazali nasz komunikat dalej – czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom?
To wiedza kluczowa w pracy każdego PR-owca – od współpracy z dziennikarzami zależy bowiem, jak partnerzy biznesowi i klienci widzą Twoją firmę. Dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów – i jeśli nie chcesz, by Twój przepadł w informacyjnym szumie – musisz dopasować go do medium, a także sprawić, by się wyróżnił.
Zobacz również
Jak to zrobić – dowiedz się u źródła!
Weź udział w Media Relations (25 maja/ online) i spotkaj się z dziennikarzami:
- prasowymi (Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński – Puls Biznesu)
- radiowymi (Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski – Radio 357)
- regionalnymi (Jerzy Jurecki – Tygodnik Podhalański)
- telewizyjnymi (Radosław Mróz – TVN24)
- branżowymi (Michalina Szczepańska – HandelExtra.pl / magazyn Handel)
- lifestyle’owymi (Agnieszka Jastrzębska – Jastrząb Post)
- agencyjnymi (Wojciech Surmacz – Polska Agencja Prasowa)
- oraz ekspertami komunikacji (Jolanta Piela – Good Division)
Co zyskasz, biorąc udział:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- sprawdzisz, czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami;
- nauczysz się dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów;
- poznasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia;
- dowiesz się, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji Twojej firmy;
- poznasz skuteczne sposoby na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat Twojej firmy;
- sprawdzisz, jakich błędów w komunikacji redakcje nie wybaczają;
- wejdziesz w dyskusję z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.
Jeśli zajmujesz się PR-em, komunikacją, marketingiem, jesteś łącznikiem między firmą a rynkiem i mediami – nie może Cię zabraknąć!
Słuchaj podcastu NowyMarketing