Robert Lewandowski to pierwszy piłkarz na świecie, który został wyróżniony przez UNO personalizowaną talią kart. Najlepszy piłkarz świata według plebiscytu FIFA, grający w klubie Bayern Monachium oraz kapitan reprezentacji Polski, jako pierwszy Polak dołączył do wyjątkowego grona najbardziej cenionych twórców, muzyków oraz sportowców, dla których marka stworzyła personalizowane karty UNO. Własną talię UNO mają już m.in.: Kemba Walker, Chris Paul, Kylie Jenner czy Chiara Ferragni.
Unikatowe karty UNO X RL9 zostały wyprodukowane w limitowanej liczbie 50 sztuk. Talia wyróżnia się nietypowym i efektownym designem. Po raz pierwszy w historii marka zmieniła nie tylko tył karty, na której znajduje się logo RL9, ale również jej przód! Fani Roberta Lewandowskiego znajdą w talii kartę „9” w charakterystycznej dla piłkarza szacie graficznej. Oprócz tego, specjalnie dla sportowca zmieniono też opakowanie i instrukcję. Wszystkie elementy graficzne związane z piłkarzem utrzymane są w kolorze czerwonym.
Zobacz również
Karty nie trafią do regularnej sprzedaży, ale fani piłkarza mają szansę zdobyć ten wyjątkowy produkt, biorąc udział w licytacji charytatywnej na platformie sprzedażowej Allegro. 20 talii UNO X RL9 z autografem Roberta Lewandowskiego można licytować od 12 kwietnia br. przez kolejnych 14 dni. Cena wywoławcza każdej z 20 talii to 1 zł, nie ustalono minimalnej ceny sprzedaży. Zebrana kwota zostanie w całości przekazana na organizację pożytku publicznego Olimpiady Specjalne Polska, której głównym celem jest organizowanie treningów i zawodów sportowych dla osób z niepełnosprawnością intelektualną. Olimpiady Specjalne są obok Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpiady, jednym z trzech filarów ruchu olimpijskiego na świecie, który w Polsce zrzesza ponad 17 tysięcy zawodników.
UNO, z portfolio Gry Mattel, to najpopularniejsza gra karciana na świecie, dostępna w 80 krajach i 20 językach, która dzięki różnorodnym wersjom i uniwersalnym zasadom, wykracza poza kulturę i wiek oraz wychodzi naprzeciw możliwościom i zainteresowaniom graczy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]