Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Papaya Films rozpoczyna współpracę z Martinem Aamundem

O autorze
0 min czytania 2021-04-13

Papaya Films rozpoczyna współpracę z duńskim reżyserem Martinem Aamundem na brytyjskim rynku. Prace Aamunda to wyjątkowe połączenie realizmu i artystycznej wizji pełne surrealistycznych osobliwości. Elementy, które uczyniły go wielokrotnie nagradzanym reżyserem, jakim jest dzisiaj to z jednej strony jego eklektyczne, życiowe doświadczenia z drugiej wrażliwe, lecz świadome oko reżysera. Jego dorobek został doceniony nagrodami na festiwalach filmowych,takich jak Cannes Lions, Epica, Clio i New York Film Festival. Wyreżyserował reklamy m.in. dla Budweiser, Johnny Walker, Nikon, San Pellegrino, T-Mobile, Sky i Peugeot.