Działania wykorzystujące technologię przepisaniową w kampanii Coca-Coli potrwają przez miesiąc i są częścią szerszych działań prowadzonych w ramach akcji marketingowej „Podziel się radością”. Reklamy obecne są na wybranych serwisach internetowych związanych z podróżami, wakacjami oraz wydarzeniami muzycznymi i kulturalnymi. Kampania prowadzona jest zarówno na polskich, jak i zagranicznych stronach, np. Justin.tv czy Ryanair. Wykorzystywany jest format statyczny reklamy, w którym użytkownik zamiast przepisywać kod CAPTCHA proszony jest o wpisanie imienia osoby, z którą chciałby się podzielić radością.
-Nowa kampania Coca-Coli, w której charakterystyczne logo zastąpione zostało popularnymi imionami, jest niecodzienna i nowatorska. To samo można powiedzieć o reklamach w których wykorzystywana jest technologia przepisaniowa. Myślę, że nasze rozwiązanie idealnie wkomponowuje się w charakter całej akcji „Podziel się radością” prowadzonej przez Coca-Colę.- mówi Paweł Milcarz, partner zarządzający siecią Interactions.
Zobacz również
Kampania z wykorzystaniem technologii Type-in™ zaplanowana została na miesiąc i realizowana jest przez sieć Interactions na zlecenie domu mediowego Starcom, który odpowiada za zakup mediów dla Coca-Coli.
„Podziel się radością” to nowa kampania marketingowa Coca-Coli, której towarzyszą działania reklamowe prowadzone na bardzo szeroką skalę. W ramach tej akcji logo Coca-Coli na puszkach i butelkach zostało zastąpione najpopularniejszymi w Polsce imionami, pseudonimami i określeniami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing