– Magazyn Claudia się zmienia. Miesięcznik odpowiada na zmieniającą się rzeczywistość i potrzeby kobiet. Odświeżone wydanie Claudii zyskało więcej stron, nowe rubryki oraz nowoczesną, bardziej przejrzystą i elegancką szatę graficzną – przekonuje Agnieszka Wierzbicka, redaktor naczelna magazynu Claudia.
Magazyn jest podzielony na kilka wyraźnych sekcji:
Zobacz również
- Moda – sesja mody oraz najnowsze trendy
- Sztuka życia – artykuły z zakresu psychologii, mindfulness, kariery i samorozwoju
- Kultura – rozbudowany dział mówiący o nowościach w świecie filmu, teatru, muzyki, etc.
- Uroda – trendy oraz porady pielęgnacyjne
- Mój dom – redakcja sprawdza i poleca nowe produkty, sprzęty, gadżety
- Zdrowie – porady, jak dbać o zdrowie, codzienna profilaktyka, nowinki zdrowotne
- Podróże – inspiracje destynacji w Polsce i nie tylko
Jednym z najważniejszych działów jest Sztuka Życia. Publikowane są w nim artykuły dotyczące psychologii, samorozwoju i pracy. Teksty odpowiadają na pytania jak sobie radzić w zmieniającym się świecie. Czytelniczki znajdą w nich zrozumienie i wsparcie w życiowych sprawach. W magazynie pojawi się reportaż na aktualny temat dotyczący kobiet, a także więcej wywiadów z interesującymi osobowościami. Z Claudią rozpoczynają współpracę nowi felietoniści, m.in.: pisarz Wojciech Chmielarz i coach Joanna Chmura.
Magazyn kontynuuje wieloletnią akcję „Metamorfozy czytelniczek”. W numerze majowym zaprezentowana została przemiana pierwszej czytelniczki nowej edycji.
Według badań agencji SW Reaserch magazyn w nowej formule ma szansę na sukces rynkowy, ponieważ został zaakceptowany zarówno przez Stałe Czytelniczki, jak i czytelniczki pism luksusowych. Claudię przyjęto z wielkim entuzjazmem wśród wszystkich grup czytelniczek, średnia ocena 9 punktów na 10 możliwych!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ocenie badanych najmocniejszą stroną magazynu jest przyjemność czytania. Respondentki podczas lektury magazynu odnosiły wrażenie jakby rozmawiały z serdeczną przyjaciółką, która je świetnie rozumie, służy radą, ale nic nie narzuca, jest wspierająca, traktuje je z szacunkiem, posiada rozległą wiedzę, którą się chętnie dzieli.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wydanie pojawi się w dwóch wersjach: sam magazyn w cenie 4,49 zł oraz w wersji z kosmetykiem (jednym z pięciu) do wyboru w cenie 9,99 zł. W sprzedaży od 14 kwietnia.
Kampanię promocyjną wspierają: kampania radiowa w Radiu Zet, działania w tytułach i serwisach Burdy, promocja w punktach sprzedaży oraz działania niestandardowe: Tydzień z Claudią (seria live’ów i video contentu w social mediach magazynu i w serwisie claudia.pl, konkursy) oraz projekt influencerski Ambasadorka Claudii.