Nabilaton świętuje 10 lat istnienia i wprowadza nową identyfikację wizualną

Nabilaton obchodzi właśnie 10 lat istnienia na polskim rynku. Po dekadzie działalności firma zdecydowała się również na wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej. Rebranding dotyczy wszystkich działań w każdym kanale komunikacji. Autorem zmian jest agencja kreatywna Lotna.
O autorze
1 min czytania 2021-04-19

Prócz minimalizmu i lżejszego wyglądu, w nowej identyfikacji wykorzystano kolor pomarańczowy, który stał się pomostem pomiędzy obecnym projektem, a starym systemem wizualnym, w którym był wykorzystywany. 

– Gdy zaczęliśmy tworzenie projektu, naszym celem było ukazanie ewolucyjnego charakteru marki oraz uchwycenie jej lekkości i profesjonalnego charakteru. Musieliśmy pamiętać także, że Nabilaton dociera do wielu grup odbiorców. To nie tylko konsumenci indywidualni, ale też duże korporacje, firmy, a do tego eksperci i technicy, a założeniem całego systemu jest praca nie tylko przy działaniach promocyjnych, ale również przy materiałach technicznych dla specjalistów. Konieczne było stworzenie takiej tożsamości, która w sposób przejrzysty podkreśli profesjonalny i techniczny wydźwięk marki, ale jednocześnie będzie mieć miękki odbiór – komentuje Anita Kamila Sochacka, managing director agencji Lotna.

W ramach prac przygotowano pełny system identyfikacji marki oraz jubileuszowy znak z okazji 10-lecia istnienia firmy. Autorem identyfikacji jest Katarzyna Łoboda-Karki – graphic designer Lotnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj