Kampania promująca P24NOW rozpoczęła się 6 kwietnia w Internecie. Od 19 kwietnia spot emitowany jest także w wybranych stacjach telewizyjnych.
W kampanii telewizyjnej „P24NOW – Historie rodzinne” widzowie zobaczą jedną z pięciu krótkich opowieści prezentujących codzienne sytuacje z życia bohaterów – Oli i Tomka oraz ich rodzin – związane z e-zakupami. Ciągła dostępność środków w wirtualnym portfelu, dzięki P24NOW, zapewnia im możliwość korzystania z nadarzających się okazji zakupowych oraz bezpieczeństwo w razie nieprzewidzianych
Zobacz również
Publikację kolejnych czterech spotów serwis Przelewy24 zaplanował wyłącznie w digitalu. Na YouTube oraz stronie p24now.pl można obejrzeć dwa wcześniejsze spoty „Bratanica” i „Niespodzianka od dziadków”. Poznajemy rodziców Tomka, przedstawicieli pokolenia silver, którzy również korzystają z nowej metody płatności. W ten sposób Przelewy24 pokazuje, że P24NOW to usługa przeznaczona dla szerokiej grupy docelowej.
Inspiracją dla całej kampanii była estetyka filmów Wesa Andersona: odważna kolorystyka, nieco przerysowana scenografia, połączenie obrazu z animacją, wyraziści bohaterowie. Uwagę przykuwa także sposób komunikacji – wpadające w ucho rymowanki, których stałe elementy wybrzmiewają w każdym ze spotów, podkreślając to, co najważniejsze w produkcie – łatwość użytkowania i wybór sposobu spłaty.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada krakowska agencja OldBoys&FreshMilk. Media zaplanował Dom Mediowy OneHOUSE. Produkcją spotów zajął się Dom Produkcyjny Muchas Gracias.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing