Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

BeDigital wzmacnia dział client service

Od 1 kwietnia w BeDigital stanowisko project managera objęła Magda Ciaciek.
O autorze
0 min czytania 2021-04-23

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Od 15 lat z sukcesem wspiera klientów w budowaniu marek i komunikacji marketingowej.

W poprzedniej agencji Heads Advertising, nadzorowała kampanie m.in. takich marek jak: Abra Meble, Lexus (stacje dilerskie) , Quixx Grip protect (Berlin Chemie/Menarini Polska) Starazolin, Starazolin Hydrobalance, SuperOptic (Polpharma), Obsessive, Fine Wine, HTH, Galerii Krakowskiej a także Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis, Urzędu Miasta i wielu innych.

W czasie wolnym amatorka biegów terenowych, literatury i gotowania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj