Komunikacja opiera się na nowej platformie dostosowanej do formatów internetowych. W kampanii największy nacisk został położony na jajeczność makaronów serii Tak, jak lubię! Całość jest realizowana w humorystycznym tonie. W warstwie kreatywnej zostały wykorzystane głównie teksty pisane, nawiązujące do SMSów, co też jest ujęte w haśle kampanii: „Szybko Miło Smacznie i z jajami”.
– Linia makaronów Tak, jak lubię ! to makarony drugodaniowe, których jednym z wyróżników jest jajeczny skład. Szukaliśmy atrakcyjnej formy komunikacji , która zaintrygowałaby naszych potencjalnych konsumentów. Koncepcja SMS dostosowana jest do obecnego tryby życia, jest szybka w realizacji oraz ma wiele wariantów – dokładnie tak jak nasze makarony – mówi Małgorzata Woś-Wójcik, dyrektor ds. marketingu marki.
Zobacz również
Kampania obejmuje stworzenie serii spotów wraz z ich przełożeniem na różne media. Kampania realizowana będzie w serwisach VOD oraz YouTube a także kanałach social media tj. Tik-Tok, Facebook oraz Instagram.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]