Agencja Freundschaft z nowym projektem CSR dla marki Brita

Agencja Freundschaft opracowała dla marki Brita projekt CSR pod hasłem #FiltrujemyDlaBałtyku. Łączy on działania na rzecz ograniczenia ilości plastikowych śmieci w Bałtyku oraz ochrony fok szarych i pozostałych mieszkańców naszego morza z wartościami marki.
O autorze
1 min czytania 2021-04-26

– Projekt powstał jako odpowiedź na brief marki, zakładający działania CSR i edukacyjne wokół tematu zanieczyszczenia wód w Bałtyku. Zależało nam, by poprzez zaproponowane aktywności podkreślić związek produktów Brita z ochroną naszego środowiska naturalnego. Projekt, jako kolejna już nasza propozycja, uzyskał akcept na szczeblu centralnym Brita GmbH. Równym zainteresowaniem cieszyła się platforma “Brita. Lubię ją” z udziałem Olgi Frycz, do której prawa zostały sprzedane na 5 zagranicznych rynków, a niedawno zakończyliśmy produkcję dodatkowych spotów w ramach tej platformy, dedykowanych produktom dostępnym na rynku niemieckim, austriackim oraz szwajcarskim – mówi Magda Korczak, client service director Freundschaft.

W ramach akcji CSR agencja zorganizowała między innymi współpracę pomiędzy marką a Fokarium Stacji Morskiej im. Prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego w Helu. Owocem tej współpracy są pierwsze działania edukacyjne realizowane na kanałach marki BRITA oraz adopcja jednej z podopiecznych Fokarium – foczki, której nadano imię Britka. Już niedługo stanie się ona bohaterką akcji #FiltrujemyDlaBałtyku.

Autorem projektu oraz aktualnej platformy komunikacji marki Brita jest agencja Freundschaft (dawniej Scholz & Friends Warszawa | Grupa S/F).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj