Organizatorzy festiwalu Cannes Lions do grona jurorów zaprosili executive creative directora Ogilvy, Macieja Twardowskiego. Będzie on oceniał prace w kategorii Brand Experience & Activations / Shortlist Jury.
Cannes Lions International Festival of Creativity jest jednym z najważniejszych festiwali kreatywności w branży reklamowej – wydarzeniem, podczas którego spotykają się przedstawiciele najbardziej wpływowych marketerów oraz najwybitniejsi twórcy z obszaru reklamy i szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.
Zobacz również
Tegoroczna edycja festiwalu będzie wyjątkowa, ponieważ ocenie poddane zostaną prace z dwóch lat 2020-2021, co jest efektem odwołania zeszłorocznej edycji z powodu pandemii.
International Festival of Creativity odbędzie się online w dniach 21- 25 czerwca.
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]