Organizatorzy festiwalu Cannes Lions do grona jurorów zaprosili executive creative directora Ogilvy, Macieja Twardowskiego. Będzie on oceniał prace w kategorii Brand Experience & Activations / Shortlist Jury.
Cannes Lions International Festival of Creativity jest jednym z najważniejszych festiwali kreatywności w branży reklamowej – wydarzeniem, podczas którego spotykają się przedstawiciele najbardziej wpływowych marketerów oraz najwybitniejsi twórcy z obszaru reklamy i szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.
Zobacz również
Tegoroczna edycja festiwalu będzie wyjątkowa, ponieważ ocenie poddane zostaną prace z dwóch lat 2020-2021, co jest efektem odwołania zeszłorocznej edycji z powodu pandemii.
International Festival of Creativity odbędzie się online w dniach 21- 25 czerwca.
![OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/badanie-ontk-ai-142x0-c-default.jpg)
OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]