Sukces akcji WoshWosh – zebrano ponad 12 tys. butów dla potrzebujących

Sukces akcji WoshWosh – zebrano ponad 12 tys. butów dla potrzebujących
Tegoroczna zbiórka obuwia dla potrzebujących organizowana przez markę WoshWosh przeszła najśmielsze oczekiwania. W trakcie 2 tygodni akcji zebrano ponad 12 tysięcy par butów. Teraz oczyszczone i naprawione obuwie trafi do najbardziej potrzebujących w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2021-05-05

6 kwietnia br. ruszyła zbiórka butów pod hasłem „Przekaż Wiosnę” organizowana przez firmę WoshWosh. Zebrane i odświeżone obuwie miało trafi do najbardziej potrzebujących – domów samotnych mam, domów dziecka, osób bezdomnych za pośrednictwem fundacji. 

Zbiórka trwała aż 2 tygodnie, a buty można było przekazać w trzech punktach WoshWosh, w butiku Balagan oraz wysyłkowo. Do akcji dołączyła także marka PanPablo, która w swoim wrocławskim sklepie zbierała obuwie. Buty wśród pracowników zbierały także LPP, Kuehne+Nagel oraz Stena Recycling. Spontanicznie do akcji dołączyły instytucje oraz szkoły, które własnymi siłami zorganizowały zbiórki wewnątrz placówek i prowadziły w swoich miejscowościach działania promocyjne. Do WoshWosh trafiały także buty z zagranicy m.in. z Niemiec, Danii, Włoch a nawet Islandii.

Jak się teraz okazało, akcja przeszła najśmielsze oczekiwania – w trakcie dwóch tygodni trwania inicjatywy, udało się zebrać ponad 12 tysięcy par butów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dzięki wsparciu tak ogromnej liczby osób i firm partnerskich udało nam się zebrać ponad 12 tysięcy par butów. W siedzibach brakowało miejsca na magazynowanie, dlatego opracowaliśmy plan logistyki i po przygotowaniu obuwia przekazujemy je w partiach do instytucji i fundacji, które opiekują się osobami w potrzebie. Wyczyszczenie takiej liczby butów to ogromne wyzwanie, ale za cel postanowiliśmy sobie przekazanie wszystkich butów do końca maja – mówi Martyna Zastawna, pomysłodawczyni zbiórki obuwia oraz właścicielka WoshWosh.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Buty dla potrzebujących zebrane w akcji „Przekaż wiosnę” zostaną przekazane potrzebującym dzięki pomocy: Mokotowskie Hospicjum Świętego Krzyża, Dom Samotnej Matki Caritas Archidiecezja Warszawsko-Praska, Wspólnota Chleb Życia, Caritas Polska, Kamiliańska Misja Pomocy, Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło Gdańskie, Stowarzyszenie Opiekuńczo-Resocjalizacyjne „Prometeusz” w Gdańsku, Fundacja Pomoc Pierwsza Praca, Ośrodek Pomocy Społecznej Warszawa Praga Południe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Mimo pandemii, ubiegłoroczna akcja zbiórki obuwia dla bezdomnych WoshWosh przeszła najśmielsze oczekiwania. W ciągu 2 tygodni akcji zebrano ponad 9 tysięcy par butów, które następnie zostały oczyszczone i naprawione, a później trafiły do osób bezdomnych w całej Polsce.

PS2

Tutaj możecie sprawdzić wszystkie inne ciekawe akcje organizowane przez markę WoshWosh. 

PS3

Najpierw pokazywała, jak dawać drugie życie znoszonym butom i ratowała zagrożone likwidacją najstarsze zakłady szewskie, teraz zielonego podejścia i CSR-u chce uczyć inne marki. Z Martyną Zastawną rozmawiamy o jej nowym „dziecku” – agencji Szeptszum, którą współtworzy.