Od kwietnia tego roku za działania MBridge będzie w pełni odpowiadał Maciej Brożonowicz. Do tej pory pełnił on funkcję COO i razem z Dariuszem Balcerem, dotychczasowym CEO, rozwijał kompetencje agencji w takich obszarach jak: SEO, SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM oraz performance UX.
Maciej Brożonowicz jest założycielem i współtwórcą MBridge. Z branżą reklamową związany od 13 lat. Odpowiadał m.in. za tworzenie i zarządzanie strategiami SEO dla dużych portali contentowych oraz e-commercowych, m.in.: dla Cushman & Wakefield, Jones Lang LaSalle i Agora. W latach 2012-2016 zarządzał działem SEO i Content Marketingu w Grupie Empik.
Zobacz również
Z kolei Dariusz Balcer stanie na czele nowego podmiotu w ramach grupy – CGrow, który będzie koncentrował się na wsparciu rozwoju małych i średnich e-sklepów. Agencja umożliwi im – poprzez zapewnienie dofinansowania oraz doradztwa w zakresie prowadzenia biznesu – skalowanie działalności i szybkie osiągnięcie wzrostu sprzedaży.
Dariusz Balcer pełnił funkcję CEO MBridge w latach 2016-2021. Wcześniej pracował głównie dla firm z obszaru e-commerce. Zdobywał doświadczenie m.in. zarządzając marketingiem sklepów internetowych w ramach Grupy EMF oraz projektami B2C w Gazeta.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]