– Jeszcze dziesięć lat temu panele słoneczne były uznawane za wyjątkowo drogie rozwiązanie. Dzisiaj są dostępne dla wszystkich, a dwóch na trzech właścicieli domów w Polsce planuje inwestycję w energię słoneczną w ciągu najbliższych trzech lat. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie fotowoltaiką Sunday Polska rozpoczyna kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie świadomości marki, promowanie domowych mikroelektrowni słonecznych i korzyści płynących z posiadania instalacji PV – mówi Lidia Kłosowska, dyrektor marketingu i wsparcia sprzedaży, Sunday Polska.
Kampania „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” opiera się na czytelnym przekazie z delikatnym przymrużeniem oka. Głównym bohaterem spotów i materiałów reklamowych jest Tomasz Karolak. Aktor w charakterystycznym dla siebie stylu i ekspresji przedstawia zalety posiadania fotowoltaiki i podkreśla wartość ekologicznej, czystej energii ze słońca.
Zobacz również
Udział Tomasza Karolaka w kampanii nie jest przypadkowy. To powszechnie lubiany aktor, znany z talentu komediowego, który wykorzystaliśmy w naszych reklamach. Dodatkowo, jest klientem Sunday i korzysta z instalacji fotowoltaicznej w swoim domu. Wybór głównego bohatera kampanii był więc całkowicie naturalny. Z komunikacją będziemy obecni w ogólnopolskich, szerokozasięgowych mediach przez kilkanaście tygodni i wierzymy, że razem z Tomaszem zachęcimy jeszcze większą grupę Polaków do inwestycji w zieloną energię – dodaje Lidia Kłosowska.
Ogólnopolskie działania promocyjne 360° rozpoczynają się 10 maja i potrwają przez kolejne 17 tygodni. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat posiadające dom jednorodzinny. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również prasę codzienną, digital media, OOH oraz działania PR i BTL.
Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Agencja Kreatywna Pompidou. Autorem scenariuszy jest dyrektor kreatywny agencji, Sebastian Wełdycz. Reżyserem spotów był Tomasz Mandes. Spoty wyprodukowało Pompidou Film we współpracy z New PixcelForge (CGI) i Agnieszką Burcan (kompozytor). Media zaplanowały agencja mediowa Havas Media i agencja Performance Labs, która kompleksowo realizuje również działania z zakresu marketing performance. Działania PR i kampanię w prasie prowadzi Monday agencja komunikacji. Po stronie Sunday Polska odpowiedzialne za przygotowanie kampanii były Lidia Kłosowska i Beata Antosiewicz.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing