W ramach nowego wspólnego projektu, Bees & Honey przeprowadziło warsztaty strategiczne dla zespołu Mazowieckiego Instytutu Kultury, które były wprowadzeniem do szkolenia z komunikacji w obszarze mediów społecznościowych oraz odświeżenia identyfikacji wizualnej.
Warsztaty przeprowadzone były online i trwały trzy intensywne dni. Ze strony Mazowieckiego Instytutu Kultury uczestniczyły kluczowe osoby, z nową dyrektor, Magdaleną Ulejczyk na czele. Za przeprowadzenie warsztatów przez Bees & Honey odpowiadali Maciej Leonard Żybula, CEO i założyciel Bees & Honey, twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku, oraz Michał Chrościcki, account Bees & Honey i strateg marketingowy z wieloletnim doświadczeniem.
Zobacz również
Wspólne spotkania pozwoliły od podstaw przepracować założenia marketingowe, w tym cele, grupy odbiorców, klucze wartości marki oraz potrzeby i oczekiwania instytutu. W efekcie końcowym, oprócz nowych założeń strategicznych i komunikacyjnych, Mazowiecki Instytut Kultury uzyskał projekt odświeżonego logotypu oraz niezbędne materiały w nowej identyfikacji wizualnej.