Od kwietna 2013 roku badanie uwzględnia nowe zasady grupowania witryn i aplikacji. Więcej o zmianach i metodologii: www.audience.gemius.pl.
Wśród grup witryn i witryn niezgrupowanych największy zasięg mają Grupa Google, Grupa Allegro – GG, Facebook.com, Grupa Onet.pl i youtube.com.
Zobacz również
Najczęściej odwiedzane domeny to: google.pl, facebook.com, youtube.com, onet.pl i google.com.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W czołówce rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric największą liczbę odsłon krajowych zanotowała Grupa Allegro – GG, Grupa Onet.pl i Grupa Wirtualna Polska – Orange.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najwięcej czasu użytkownicy spędzili na witrynach Grupy Onet.pl, Grupy Wirtualna Polska – Orange i Grupy Allegro – GG.
W rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric wg zasięgu prowadzą Grupa Allegro – GG, Grupa Onet.pl i Grupa Wirtualna Polska – Orange.
Najczęściej uruchamiane aplikacje to Windows Media Player, Skype, GG, Winamp i Ipla.
Top 3 w wybranych kategoriach to:
- Biznes, finanse, prawo: Grupa Money.pl, Grupa Onet.pl i Grupa Wirtualna Polska – Orange
- Budownictwo i nieruchomości: grupy Murator – Time, Gazeta.pl oraz Allegro – GG.
- E-commerce: Grupa Allegro – GG, nokaut.pl oraz groupon.pl
- Edukacja: Wikipedia.pl, Grupa Google oraz Grupa Sciaga.pl
- Erotyka: redtube.com, sexrura.pl oraz pornhub.com
- Firmowe: Grupa Microsoft, adobe.com oraz Grupa Google
- Informacje oraz publicystyka: grupy: onet.pl, wirtualna polska – orange i gazeta.pl
- Kultura i rozrywka: YouTube, grupy onet.pl i wirtualna polska – orange
- Praca: grupy Wirtualna Polska – Orange, Pracuj Solutions oraz Gazeta.pl
- Publiczne: mf.gov.pl, policja.gov.pl oraz sejm.gov.pl
- Społeczności: facebook.com (14,7 mln RU), grupa Nk.pl (8,3 mln RU) oraz Grupa Google (7,9 mln RU)
- Turystyka: rozklad-pkp.pl, Grupa Onet.pl i Grupa Wirtualna Polska – Orange
W poniższej galerii prezentujemy wyniki wg kategorii tematycznych: