– Napiszcie na Facebooku, że za nami tęsknicie, zróbcie sobie zdjęcie w woodstockowej koszulce i oznaczcie je na Instagramie albo odliczajcie dni do 1 sierpnia 2013 na Twitterze. Czekamy na Wasze pomysły i, jak zawsze niezawodną, dawkę kreatywności! – zachęcają przedstawiciele Fundacji WOŚP.
Wszystkie wpisy odnajdowane są za pomocą monitoringu internetu Brand24 przy użyciu odpowiednich słów kluczowych. Aby dodatkowo zaktywizować woodstockowiczów i mocniej pokazać Przystanek Woodstock w Internecie Fundacja zachęca do użycia tagów #lovewoodstock i #woodstock2013.
Zobacz również
Nagrodą dla pięciu najaktywniejszych jest spotkanie z Jurkiem Owsiakiem podczas 19. Przystanku Woodstock, wycieczka po zapleczu Dużej Sceny, odwiedziny w Centrum Dowodzenia czy Szpitalu Polowym. Cała piątka będzie mogła również wysłuchać jednego z koncertów bezpośrednio na festiwalowej scenie.
Wszystkie wpisy, a także zdjęcia umieszczone na Instagramie, można na bieżąco obserwować na stronie www.oprzystanku.pl Projekt ten jest pierwszym wykorzystaniem na szeroką skalę monitoringu Instragramu przez firmę Brand24.
Przystanek Woodstock to największy w Polsce i jeden z największych w Europie festiwali muzycznych. Organizatorem imprezy jest Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która w ten sposób pragnie podziękować polskiej młodzieży za jej zaangażowanie w zimowy Finał WOŚP.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Od dziewięciu lat Festiwal organizowany jest w Kostrzynie nad Odrą (woj. lubuskie). W czasie tegorocznej edycji festiwalu (1,2,3, sierpnia) na 2 scenach zaprezentuje się prawie 60 wykonawców z Polski i wielu krajów na świecie. Swój występ potwierdzili już m.in. Leningrad, Anthrax, Ugly Kid Joe, Emir Kusturica, Farben Lehre, Hunter, Danko Jones, Maria Peszek czy Gooral, który wystąpi z Zespołem Pieśni i Tańca „Mazowsze”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing