Niestandardowa kampania PLAY na Kwejku wykorzystująca memy

Ruszył pierwszy konkurs sieci Play „Stwórz Mema dla FORMUŁY MINI MAX w PLAY na Kartę” w serwisie kwejk.pl. Sekcja konkursowa umieszczona jest pod adresem play.kwejk.pl.
O autorze
0 min czytania 2013-07-08

Zadaniem użytkowników jest stworzenie mema, czyli wgranie zdjęcia i dodanie do niego kreatywnego podpisu. Część zdania jest podana, uczestnicy konkursu mają uzupełnić porównanie: „Łatwiej jest… niż przekroczyć 29 PLN na rozmowy w FORMULE MINI MAX w Play na Kartę lub przekroczyć 9 PLN na SMS-y w FORMULE MINI MAX w Play na Kartę”

Nagrodami za najciekawsze memy będą smartfony. Mechanizm dodania mema jest prosty i intuicyjny dla użytkowników kwejka, a zadanie konkursowe i nagrody dostosowane do grupy celowej. Potwierdzili to użytkownicy – w ciągu pierwszych 24 godzin trwania konkursu nadesłano ponad 1000 zgłoszeń.

Akcja promowana jest w całym serwisie kwejk.pl i na stronach innych serwisów należących do sieci społeczności.pl. Kampania potrwa 2 tygodnie. Przy organizacji konkursu i kampanii współpracują Mediacom, MediaCom Create oraz po stronie mediów Społecznosci.pl i kwejk.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj