Mały Głód straszy w grze

Brand hero Danio – Mały Głód – trafił do grona mrocznych bohaterów gier. Zobaczyć go będzie można w mobilnej grze dostępnej na smartfony i tablety. Zamiast odczucia strachu, gracz czerpie świetną zabawę z pokonywania Małego Głoda nowym produktem Danone – Danio EXTRA.
O autorze
1 min czytania 2013-07-10

Gra pt. „Mały Głód straszy” dostępna również w wersji desktopowej utrzymana została w stylistyce horroru i dość archetypowej opowieści o grupie przyjaciół, którzy wybrali się na weekend na Mazury. Każdy z pięciu poziomów rozgrywki ma miejsce w innej, równie przerażającej scenerii. Zadaniem gracza jest pokonanie strasznego Małego Głoda, który w kolejnych lokacjach chce przechytrzyć przeciwnika, kryjąc się za różnymi przedmiotami. Uczestnik zabawy musi wykazać się refleksem i zwyczajnie wycelować w niego apetycznym kawałkiem ananasa, czekoladowymi kulkami czy plasterkami banana. Broń to dodatki wyróżniające nowy produkt Danio EXTRA. W grze, jak w klasyce gatunku, traci się życia i zdobywa dodatkowe punkty za ich zachowanie.

Znaczącym walorem projektu jest jego warstwa graficzna, która wspiera storytelling w grze. Jej świat został wygenerowany w technice 3D przy zachowaniu szczególnej uwagi nad tworzeniem detali. Pierwszym widokiem w grze jest wnętrze położonego na odludziu domku turystycznego, a jego istotne elementy to wszechobecny kurz widoczny w snopach światła, rozżarzony piecyk i porzucone beczki.

Gra jest częścią większej kampanii wprowadzającej Danio EXTRA na rynek. Koncept kreatywny gry oraz komunikację POS przygotowała agencja Lemon Sky natomiast za kreację ATL odpowiada agencja Young & Rubicam.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj