– Kampania telewizyjna to jeden z elementów prowadzonej przez nas kampanii wakacyjnej. Jesteśmy serwisem turystycznym, który jako jedyny w Polsce nie posiada punktów sprzedaży i działa wyłącznie w sieci. Dotychczas skupialiśmy się głównie na szeroko rozumianej reklamie internetowej. Ponieważ zależy nam na dotarciu do nowej grupy klientów i wzmocnieniu rozpoznawalności naszej marki podjęliśmy decyzję dotycząca reklamy telewizyjnej i podjęcia współpracy z agencją The Digitals – mówi Łukasz Neska, dyrektor marketingu grupy eSKY.
W wyniku przygotowań powstały telewizyjne i internetowe spoty reklamowe informujące o tym, że serwis, dzięki kompleksowej ofercie – w jego portfolio znajdują się zarówno bilety lotnicze jak i hotele – umożliwia szybkie i proste zorganizowanie podróży. W czterech krótkich klipach produktowych (wyświetlanych w formie pre-rolla przed wybranymi materiałami video na najbardziej popularnych serwisach) oraz trzydziestosekundowej reklamie telewizyjnej konsultant eSKY.pl wskazuje klientom, jak sprawnie zarezerwować najdogodniejsze połączenia lotnicze.
Zobacz również
Spoty emitowane będą w pierwszej połowie lipca i sierpnia w ogólnopolskich stacjach grup TVN i Polsat. Za zakup mediów kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Star Media.