Podziel się radością – ruszają Connect Trucki ze spersonalizowanymi puszkami Coca-Coli

Trwa akcja Coca-Coli, będąca częścią tegorocznej kampanii „Podziel się radością”. W ramach aktywacji w trasę po Polsce wyruszyły dwa niecodzienne Connect Trucki umożliwiające przygotowanie spersonalizowanych puszek Coca-Coli.
O autorze
1 min czytania 2013-07-11

Za realizację i produkcję aktywacji odpowiada Agencja Havas Engage Warsaw. Dedykowaną aplikację towarzyszącą akcji przygotował Havas Worldwide Warsaw Digital.

Connect Truck to specjalnie przygotowana ciężarówka i miejsce, w którym konsument może przygotować wyjątkową puszkę z unikalnym napisem – imieniem bądź ksywką. W ramach tegorocznej aktywacji marki, agencja Havas Engage Warsaw przygotowała 2 Connect Trucki, które będą przemierzać północną i południową Polskę, odwiedzając w ciągu trzech miesięcy największe polskie miasta. Wyjątkowym ciężarówkom będzie towarzyszyć także specjalna ekipa samplingowa rozdająca schłodzony napój w mini puszkach.

Założeniem niecodziennej letniej trasy jest także promocja tegorocznego Coke Live Music Festival (CLMF). W tym celu została przygotowana specjalna aplikacja na Facebooka – każda osoba, która napotka Trucka i skorzysta na miejscu z dedykowanej aplikacji udostępnionej przez ekipę Coca-Coli, ma szansę wygrania biletów na imprezę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Codziennie do wygrania są 2 podwójne bilety na CLMF. W czasie trwania aktywacji Trucki pojawią się również na wybranych największych festiwalach muzycznych. Wówczas do ekipy dołączy zjawiskowy, zabytkowy Chevrolet El Camino.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się