Na nowoutworzonym stanowisku będzie odpowiadać za strategię i realizację działań marketingowych offline i online, projekty brandingowe, content marketing oraz relacje z mediami.
Monika Witoń ma ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu marketingu i PR, employer branding i CSR. Do HRK przeszła z grupy dentsu, gdzie przez ponad 6 lat realizowała projekty z zakresu komunikacji B2B, digital marketingu, media relations i komunikacji wewnętrznej. Wspierała zarząd grupy i poszczególnych agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Jako PR lead pracowała również z zespołami agencji Isobar, wspierając je w działaniach PR realizowanych na rzecz klientów agencji. W ramach CSR grupy dentsu pracowała również przy kampaniach dla sektora NGO, m.in. dla Fundacji ITAKA czy Rak’n’Roll Wygraj Życie!.
Zobacz również
Doświadczenie zdobywała w pracując w działach komunikacji grupy WPP i K2 Internet, a także w porównywarce cenowej Skąpiec.pl. Absolwentka Szkoły Strategii Marki prowadzonej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, studiów podyplomowych z zakresu digital marketingu. Słuchaczka studiów podyplomowych z zakresu zrównoważonego rozwoju na Akademii Leona Koźmińskiego.