Mars Wrigley z Dharnim sprawią, że cały dzień będziecie myśleć o Snickersie!

O autorze
1 min czytania 2021-05-14

Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego batona. Ostrzegamy: wpada w ucho!

Wiosną 2020 roku Snickers poszerzył swoją ofertę i obok klasycznego wariantu zaproponował konsumentom wyjątkowy, chrupiący Snickers Crisp w niebieskim opakowaniu. W lutym br. do tego grona dołączyła nowość – delikatny i kremowy Snickers Creamy Peanut Butter. O tym, jakie doznania wywołuje zjedzenie każdego z nich można dowiedzieć się słuchając najnowszego utworu beatboxera – Dharniego. Mocny bit energii przy klasycznym Snickers, chrupkość i funky bit przy Snickers Crisp i kremowy falset przy Snickers Creamy Peanut Butter. Połączenie ich w całość pozwala na stworzenie bitu, zaspokajającego głód w każdej postaci.

Kampania obejmuje 43-sekundowy filmik wykonany przez Dharniego, przedstawiony w formie postu na jego Instagramie oraz TikToku. Utwór wykonany został po angielsku, a do wideo dodano polskie napisy. Akcja wspierana będzie działaniami w ramach całej kampanii Snickers Crisp.

To nie pierwszy raz, kiedy Dharni zamienia się w Snickersowego stwora. Wcześniej beatboxer wspierał wprowadzenie na rynek Snickers Crisp.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Dharni (@dharni)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się