Paweł Barski objął stanowisko dyrektora komunikacji i marketingu w UNICEF Polska

Paweł Barski, wieloletni dyrektor marketingu w Ricoh Polska, został nowym dyrektorem komunikacji i marketingu w UNICEF Polska. Będzie odpowiedzialny za strategię marketingową organizacji, działania wizerunkowe, media społecznościowe oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
O autorze
1 min czytania 2021-05-17

Paweł Barski jest związany z marketingiem od prawie 30 lat. Posiada szerokie doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych, rozwoju marek, produktów i komunikacji. Przez wiele lat w roli managera marketingu w sektorze biznesowym.

Paweł Barski najdłużej był związany z Ricoh Polska, gdzie przez wiele lat pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu. Odpowiadał za kreowanie i realizację strategii marketingowych dwóch marek Ricoh i Pentax w segmencie B2B i B2C. Zarządzał kilkunastoosobowym działem marketingu. Laureat wielu wyróżnień i nagród, m.in. finalista konkursu „Dyrektor Marketingu Roku”, „Osobowość Roku Mice Poland” czy „Grand Prix w kategorii Najlepszy Zespół Marketingu w Polsce”.

– Temat pomocy potrzebującym dzieciom zawsze był mi bardzo bliski, dlatego cieszę się, że jestem w UNICEF Polska. Dołączam do organizacji, która od 75 lat niesie wsparcie najmłodszym na całym świecie. To ogromny zaszczyt, ale i wyzwanie – mówi Paweł Barski. – Wierzę, że moja wiedza i doświadczenie pomogą organizacji w realizacji jej misji – dodaje Barski.

– Cieszę się, że naszej organizacji udało się pozyskać tak doświadczonego profesjonalistę, któremu nieobca jest również działalność pomocowa. Jestem przekonana, że jego wiedza i umiejętności przyczynią się do dalszego rozwoju organizacji, a także wzmocnienia jej wizerunku na rynku polskim. To zdecydowanie właściwy człowiek na właściwym miejscu – skomentowała Renata Bem, zastępca dyrektora generalnego UNICEF Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj