Małgorzata ma na swoim koncie wiele nagród branżowych i blisko 18.letnie doświadczenia zawodowe zdobyte podczas pracy przy kampaniach reklamowych 360, identyfikacjach wizualnych, budowaniu tożsamości marek i ecommerce. Pracowała i pracuje dla wielu marek międzynarodowych firm takich jak Bayer, Pepsico, Mercedes, Mars, Shell, Decathlon, SCJ, Vogue.
Jako head of ecommerce design odpowiada za jakość prac projektowych tworzonych przez zespół designerów w Molecular BBDO.
Zobacz również
W sumiennej i precyzyjnej procesowej pracy wykorzystuje swoje wykształcenie – jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, ukończyła kierunek Zarządzanie i Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie a także studia podyplomowe z marketingu internetowego. Uwielbia podróże, narty, książki i czas spędzony z przyjaciółmi. Prywatnie miłośniczka psów, w szczególności swojej suni – wyżlicy weimarskiej.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]