Flash mob przeznaczony dla właścicieli psów oraz ich czworonogów odbył się 19 maja o godzinie 13:19 w czterech miastach Polski – Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Za realizację spotów promocyjnych, strony internetowej oraz kampanii promującej wydarzenie była odpowiedzialna Agencja Interaktywna Yoho.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
– Praca przy realizacji spotów reklamowych była naprawdę niesamowitym doświadczeniem. Pies, który występuje w pierwszoplanowej roli okazał się wspaniałym aktorem! Projekty realizowane dla Royal Canin Polska to dla nas zawsze duże wyzwanie, a wszystko aprobuje nasz firmowy kot – Józek – mówi Patrycja Andrzejewska, która jest odpowiedzialna za działania interaktywne.
Akcja została zrealizowana w ramach szóstej edycji kampanii edukacyjnej „Stop otyłości. Ważą się losy psów i kotów” prowadzonej przez Royal Canin Polska.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Słuchaj podcastu NowyMarketing