Jack Daniel’s rusza z kampanią i konkursem „Dziś zdarza się tylko raz”

Trwa konkurs konsumencki, będący częścią nowej platformy komunikacyjnej marki Jack Daniel’s „Dziś zdarza się tylko raz”.
O autorze
0 min czytania 2021-05-27

Jack od zawsze wierzy, że z życia należy czerpać pełnymi szklankami, a sukcesy i wszelkie akty odwagi odpowiednio świętować. Najlepiej w dobrym towarzystwie. Właśnie dlatego od zawsze Jack jest atrybutem niespokojnych duchów, które wierzą, że dziś zdarza się tylko raz.

Zadaniem konsumentów jest podzielenie się tym, co zawsze chcieli zrobić, ale nie mieli czasu, możliwości lub odwagi. Oprócz możliwości wygrania atrakcyjnych nagród, konsumenci mogą zobaczyć, jak na stronie konkursowej butelka Jack’a napełnia się ich aktami odwagi.

Za wypracowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create. Zakres działań K2 Create obejmuje komunikację w digitalu i mediach społecznościowych. Za współpracę z influencerami odpowiada Streetcom.

Konkurs dostępny jest na stronie www.oldno7.pl/

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj