Human – nowa agencja na rynku

O autorze
2 min czytania 2021-05-28

– Human to agencja, która wyrosła na 8 latach doświadczenia, zgranym zespole i różnorodnym portfolio. Wywodzi się z teamu KISS digital, w którym od 2012 tworzymy kampanie reklamowe dla naszych klientów, równolegle projektując i wdrażając aplikacje mobilne oraz webowe. Przyszedł czas na wydzielenie pełnoprawnej agencji reklamowej i dalszą ścisłą współpracę obu podmiotów – komentuje Mateusz Zguda, CEO agencji Human i KISS digital.

Kompleksowa obsługa klientów

Solidne portfolio klientów z Polski i zagranicy, typowo technologiczne realizacje z zakresu UX/UI i programowania przyćmiewały niemałe dokonania KISS digital na rynku reklamy i marketingu. Avon, Delikatesy Centrum (Grupa Eurocash), Oknoplast, PAYBACK, Scanmed, Traficar to tylko niektóre z marek, dla których firma realizowała kampanie i projekty promocyjne. Od teraz technologiczny KISS digital oraz zorientowany na skuteczną, kreatywną komunikację Human będą w kompleksowy sposób realizować potrzeby swoich klientów.

Na czyje potrzeby odpowiada agencja?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Human skupia się na relacji marki z klientem. Marketer, który szuka połączenia bliskości oraz bezpośredniości w komunikacji z możliwością komunikowania się z dużymi grupami odbiorców, działy CRM, e-commerce, digital, managerowie marketingu znajdą w Human odpowiedź na swoje briefy.

Jak Human to realizuje?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zespół posiada kompetencje w digital marketingu, w tym social media, a także w motion designie, promocji aplikacji mobilnych z uwzględnieniem technik growth hackingowych i marketing automation.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Mamy mocno technologiczny background, ale nie zapominamy, że to właśnie ludzie są w centrum naszych zainteresowań. Pracujemy z naciskiem na empatię i emocje. Realistycznie podchodzimy to tego, jak odbiorcy przetwarzają informacje i jaka jest ich relacja z marką – mówi Marcin Turkot senior digital strategist w Human.

Co jest największą siłą agencji?

– W Human realizujemy kampanie podparte wiedzą z badań społecznych i marketingowych. Szukamy insightów, odpowiadających na realne potrzeby konsumentów. Nasi klienci nas za to doceniają, bo widzą, że to, co robimy, jest skuteczne – dodaje Joanna Grodkowska, client service director w Human.

– Dzięki zapleczu technologicznemu większość projektów prowadzimy inhouse. Nasze zespoły klienckie składają się ze specjalistów w każdej dziedzinie: od strategii i analityki, przez obsługę accouncką, kreację i działania mediowe, aż po projektowanie UX/UI i programowanie – komentuje Urszula Konopacka, new business manager w Human.

Skąd nazwa „Human”?

– Często ludzka psychika sprawia, że błędnie uznajemy nasze własne postrzeganie za jedynie słuszne. W Human chcemy być blisko ludzi, aby móc stawiać właściwie pytania. Z tego myślenia wynika nasze logo, czyli przestrzeń w kształcie ust. Wypełniana nieustannie zmieniającymi się obrazami, symbolizuje otwartość. Poprzez ten kształt-okno staramy się pokazywać elementy świata, celebrując jego różnorodność, złożoność i wieloznaczność – kończy Nina Adrjanczyk, creative designer współodpowiedzialna za branding agencji.