Konferencja organizowana przez Centrum GovTech, przy współpracy z Gameset odbędzie się 29 maja 2021 roku o 11:00 na kanałach komunikacyjnych Centrum GovTech – Facebook i YouTube. Konferencja będzie przestrzenią do debaty na temat wsparcia twórców oraz rozwojowi branży kreatywnej i towarzyszy kampanii Esportowy Turniej Polski.
W zakończonym 16 maja turnieju wyłoniono najlepszych polskich graczy w tytuły Counter-Strike: Global Offensive, StarCraft II oraz szachy online. Kampania Centrum GovTech ma na celu promocję użycia sztucznej inteligencji w dziedzinach kreatywnych i informowanie o innowacjach technologicznych.
Podczas konferencji poruszone zostaną tematy roli edukacji w rozwoju branży gamingowej i jej przyszłości, wsparcia i finansowania polskich twórców. Poruszony zostanie temat udziału administracji publicznej i roli państwa w sektorze branży kreatywnej. Szczegółowy program konferencji znaleźć można na stronie www gov.pl/konferencjaEsportowyTurniejPolski.
Zobacz również
Esportowy Turniej Polski uzyskał honorowy patronat Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pana profesora Piotra Glińskiego. Partnerem Głównym turnieju Counter-Strike: Global Offensive oraz szachowego był Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO. Za realizację turnieju odpowiada agencja Gameset (grupa LTTM).
– Polska ma niezaprzeczalnie wysoki potencjał drzemiący w branży twórców gier oraz całym sektorze kreatywnym. Tysiące osób codziennie oddaje się pasji tworzenia gier. Centrum GovTech łączy administrację publiczną z innowacyjnymi oraz dynamicznie rozwijającymi się sektorami. Konferencja to start szerokiego dialogu na temat stanu polskiego gamedev oraz esportu, lecz przede wszystkim przestrzeń do debaty na rozwojem branży i utrwaleniem go w przyszłości – mówi Tomasz Topolewski, menedżer projektów w Centrum GovTech.
– Konferencja z udziałem ekspertów reprezentujących różne obszary sektora kreatywnego, w tym nowoczesnych technologii, to ważny głos w dyskusji na temat możliwości rozwoju konkurencyjności polskich przedsiębiorstw – powiedziała Aida Bella, dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing