Konferencja „Amazon Day by NextM” już 17 czerwca

O autorze
1 min czytania 2021-05-31

W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”.

Rynek e-commerce w Polsce rośnie w tempie dwucyfrowym – w 2020 roku rynek e-handlu urósł aż o 35%, osiągając wartość 100 mld złotych. Prognozy na kolejne lata, choć nie tak spektakularne, wciąż są znaczące – eksperci przewidują średnioroczny wzrost o 12%.

Ostatnie miesiące pokazały nam, że rynek e-commerce wciąż nie jest nasycony – dynamiczna ekspansja Amazona w Europie Środkowo-Wschodniej oraz jego wejście na różne rynki lokalne to zdecydowanie jedne z ważniejszych wydarzeń na rynku handlu, które może zmienić krajobraz zarówno branży e-commerce, jak i marketingu oraz reklamy. Dzięki doświadczeniu, sprawdzonym procesom obsługi klienta, zaawansowaniu narzędzi promocyjnych na platformie, a także ogromnym środkom na inwestycje Amazon ma realne szanse zmienić status quo branży e-handlu. Wejście nowego gracza oznacza również nowe możliwości promocji i reklamy.

W odpowiedzi na zmiany zachodzące zarówno na rynku handlu online, jak i marketingu oraz reklamy, GroupM organizuje konferencję online „Amazon Day by NextM”, które odbędzie się już 17 czerwca br. w godz. 10:00 – 13:00.

Wspólnie z ekspertami GroupM odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania i poruszymy kluczowe dla marketerów kwestie:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • czy Amazon jest dla wszystkich i kiedy warto być obecnym na platformie,
  • jak działa platforma Amazon,
  • jak prowadzić efektywną sprzedaż,
  • jak stworzyć strategię obecności na platformach sprzedażowych?

Rejestracja na „Amazon Day by NextM” jest już otwarta.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów mogą otrzymać 20 punktów recertyfikacyjnych za udział. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się