Change Serviceplan i Media Republic ponownie pracują dla Mlekpolu nad nową kampanią serków śmietankowych Łaciate

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie powierzyła realizację najnowszej kampanii serków śmietankowych „Łaciate” połączonemu zespołowi agencji Change Serviceplan I Media Republic.
O autorze
1 min czytania 2021-05-31

Wielomiesięczna aktywacja konsumencka przygotowana w ramach idei #łaciaTY i JA rusza pod koniec maja. Jej celem będzie pokazanie szerokiego asortymentu serków oraz zainspirowanie konsumentów do kreatywnego wykorzystania produktów i urozmaicenia standardowych kanapek. Sercem działań reklamowych będzie serwis laciate.pl, wspierany kampanią banerową, kampaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami “łaciaty i ja i chwile smakują lepiej” i “łaciaty i ja i czas coś przegryźć” oraz udziałem influencerów. Aktywacja będzie także wspierana kampanią TV.

– W ubiegłym roku wraz z Change Serviceplan wprowadziliśmy platformę #łaciaTY i Ja, która dała przestrzeń do wielu działań, zarówno digitalowych jak i ATLowych. Wiele aktywacji konsumenckich cieszyło się bardzo dużym powodzeniem i zaangażowaniem, zatem w tym roku zdecydowaliśmy się kontynuować działania platformowe wraz z autorami koncepcji – mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, a organizacja sesji zdjęciowej i produkcja spotów jest po stronie Media Ready.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj