Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Dominika Dąbrowska ze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej przechodzi do Papaya Young Directors

O autorze
0 min czytania 2021-06-01

Dominika Dąbrowska dołącza do zespołu Papaya Young Directors i obejmie stanowisko project managerki. Oprócz stałych zadań związanych z całościową organizacją konkursu, Dąbrowska będzie również zajmować się produkcją tegorocznego finału, który odbędzie się już 2 lipca 2021 roku jako pierwsza impreza branżowa od początku pandemii. Przez ostatnie 2,5 roku Dąbrowska pracowała w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, gdzie wspierała projekt KTR oraz konkurs Young Creatives. Wcześniej pracowała jako public relations consultant w Havas PR.

 

 

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing