Wielka Brytania, Maroko, Tunezja i Algieria to rynki na których MullenLowe MediaHub będzie odpowiedzialne za obsługę kampanii search i paid social dla marki Netflix – będzie to wsparcie aplikacji do medytacji „Headspace”. O powierzeniu projektu zdecydowały wysokie kompetencje digitalowe warszawskiego biura, które będzie realizować pracę na rzecz klienta wspólnie z biurem MediaHub w Londynie.
– W projekcie dla marki Netflix łączymy jakość obsługi i świetne zrozumienie wymagań klienta, oferowane przez naszą centralę oraz nasze techniczne, mediowe i strategiczne umiejętności. Cieszę się, że po uzyskaniu niezależności mogliśmy rozwinąć w Warszawie digitalowe kompetencje tak, by teraz stać się jednym z najlepszych zespołów na świecie i dzięki temu współpracować z MullenLowe Group na nowych, bardzo korzystnych dla nas zasadach – mówi Ewa Góralska, managing dMullenLowe MediaHub.
Multimarketowy projekt, promujący stworzoną przez Netflix aplikację do medytacji „Headspace”, obejmuje marketing w wyszukiwarkach – działania search w Google, Bing i AppleSearch oraz paid social na platformach Facebook, Instagram, Snapchat.
Zobacz również
Zespołami obsługującymi kampanie dla Netflix kierują Marek Fordoński, head of paid social oraz Marcn Bugajski, head of SEM.